Måndag

Funny guy!

Alltså Jamie Fox!
That´s all I have to say! Stört rolig kille alltså, crazy. Hela han är komedi, ända ut i fingertopparna. Han gör så roliga imitationer och han bara är så rölig i hans kroppsspråk och hans miner, hmm jag dör!

Kollade precis på Ellen DeGeneres show där han var med, så rolig! Han var även med i the Tyra show för ett par veckor sedan, (ja ni fattar, det blir en del tv för min del) lika rolig där alltså! I´m a big fan, I can tell you that! (då jag nog ändå tyvärr måste meddela att jag inte är något fan av hans musik...)

I alla fall, idag är det måndag, ny vecka nya tag... hm vi får väl se.

För en vecka sedan var jag på IKEA!! Hade jag totalt glömt! Oh det är min absoluta favvoaffär!
Jag köpte på mig ett par hyllor (behöver mer ytor i mitt rum, har för mycket saker och ingen plats att ställa allt på.) och lite annat fint, sängkläder filtar och fina lampor.
I love Ingvar Kamprad, billiga saker som man får bygga ihop själv, underbart!! 

Here you go, hörnet som blev piffat:


Innan stod byrån mot väggen där hyllorna är nu, and thats it!

Jag tycker det blev bra, grädden på moset blev ju mormors dösnygga 50-talsstol, underbar!


So what to do today? Jo det är ju måndag och det innebär jobb! Kl 17-19 är det dansdags, jazz och street idag!

Allstå hur coolt är det inte, fatta att jag liksom får hålla på det det jag älskar mest för pengar!! Har jag kyckats eller, ja det anser jag i alla fall att jag gjort! Jag har vänner från klassen som har fortsatt på dansspåret och går olika dansutbildningar, kul! Jag kommer nog också att vilja gå någon mer dansutbildning, eller resa och gå på workshops för olika koreografer och bli bättre än bäst! MEN, jag jobbar som koreograf, jag gör danser och lär ut dem till massa tonåringar, och jag får för fan pengar för det!! Det känns jävligt bra! ;P

Nej, nu skall jag göra lunch, over and out!

Pusshej.



/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0