Tant Julia


Brillorna på plats, en kopp te i framför mig och min nya tanthobby i högsta hugg, underbart!

Har även hämtat hem ett nytt klipprogram, denna gången blev det rätt, det som jag hämtade hem för ett par dagas sedan sög rent ut sagt! Den la in en liten reklamsnutt här och var i låtarna jag klippte, så det var bara att kasta dom och hela programet!! Men nu har jag ju Audacity igen, det förstår man sig iallfall på, och det är på svenska, halleluja!!

Nåväl, idag är det ju torsdag, alltså raggadags! Men bara 11-14 gruppen idag, 15-18åringarna är flyttade till söndag eftersom jag skall gå och kolla på estettvåornas Eosföreställning, skall bli kuuul, se om dom har något att komma med. ;P

Nä, nu skall jag klippa lite låtar, ha de så ball!!





/by Julia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0