Snoooooooooooooooooooor!


Jag hatar snor!
Och NÄR skall min hals sluta kittlas?? Mamma var sjuk i två dagar, TVÅ DAGAR!!! Jag är inne på dag 6! Orättvist!
Jag orkar inte mera!! :S

Men imorgon kommer Simon hem:) Han kommer ner för han skall på fotbollen på söndag, så han skall vara här en dag också!:) Jag förväntar mig en present, för han var ju faktist inte här på min födelsedag! :P


Alltså jag är trött på att vara hemmma och jag är trött på sverige!!! Jag vill åka på en resa, gärna London :D Min vän Johanna Eriksson var i London över lovet och förlovade sig med sin pojkvän! Kul va??!! :) Men det är inte därför jag vill åka iväg, har inga planer på att förlova mig med någon än på ett tag, såvida ingen rik snubbe är sugen..??! Nähä, nänä dåda, jag vill shoppa på Primark och knalla omkring på Oxfordstreet och kolla i alla underbara affärer! :D Jag måste åka snart, jag har abstinens! :S hahaha 


Nu skall jag sätta mig och planera outfits till mina dansbarn :) Det är roligt, mindre roligt när det sedan blir hysteri för att alla inte hittar allt, haha, men det blir nog bra, dom har fått vara med och bestämma typ vad dom vill ha på sig, så nu skall jag pussla ihop något bra utefter deras önskemål :)  






/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0