Snart halv tolv och jag ligger redan i sängen...


Hej!

Dansen idag gick bra! Alla utom en var där i varje grupp, men eftersom vi inte gjorde något nytt typ så missade hon inget!
Streettjejerna höll med mig om att lady gaga-låten var väldigt långsam, så det var okej för dom att byta låt, sköönt:)
Vi pratade också om vad dom skall ha på sig på uppvisningen och det var en del bra förslag tycker jag allt så tills nästa lektion, som är veckan efter lovet så skall jag ha satt ihop något bra utifrån deras önskemål och hoppas att dom gillar det och kan leta fram en bra outfit!

Imorgon är ju min och mammas träningsdag, men mamma kände sig lite förkyld ikväll så vi får väl se hur det blir med den saken! Jag är ju egentligen också förkyld och borde egentligen vila bort det, men det går liksom inte eftersom jag jobbar somdanslärare och inte kan ställa in lektionerna bara för en förkylning, funkar inte så! Jag har faktist aldrig (på snart 2 år) ställt in en lektion eller tagit in vikarie, känns bra faktist!

Har även (med hjälp a min bror via länk ifrån stockholm) fixat ett musik-klipp-program, så det kommer jag nog ägna hela morgondagen (och förmodligen hela denna och nästa veck) åt att lära mig och klippa ihop barnens danslårat till det är dags igen efter lovet!  Spännande, inget jag haft förut så detta blir en utmaning!


Nej nu skall jag sova snart, godnatt min trogna undersåtar!



mmmm finfin kvalité!!






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0