Saturday


Hello!

Nu har min bror suttit med min kära dator hela dagen och fixat olika virusskydd och annat skoj! :P Han är snäll han!!

Nu är jag så jävla trött på att vara sjuk! Nu är det en vecka sedan jag låg här i soffan med nästan 39 i feber, och jag är fortfarande inte helt bra! På bättringsvägen så klart, men det slutar aldrig kittla i halsen :S Usch!!

Vi sitter och tittar på Top Gear här i vardagsrummet nu, kul program, faktist! Ett bilprogram med snygga bilar i fin engelsk miljö :) Just nu är dom iofs i Spanien, men ändå :P


Beställde ju en väska från H&M för ett tag sedan, och en kofta och ett par leggins också, men jag fick iallfall väskan igår, ASFUL!!! Ser inte alls ut som på hemsidan, den är verkligen skitful, jag skulle aldrig lägga pengar på den om jag såg den i en butik, jag skulle aldrig ens kolla på den om den fanns i en butik, den skulle inte dra åt sig mina ögon kan jag säga! FY! Skall skicka tillbaka den på måndag, den kostade ju typ bara 200 kr, men jag vill inte ha den iallfall!! :/
Nä fy, det kan verkligen bli så fel ibland, saker ser så mycket finare ut på bild! Hoppas iallfall min kofta är fin, för den längtar jag efter :D


Skall komma vecka 48 tror jag, låååååångt kvar!! :(
(den är orange!)




Nu skall jag se på TV, oh denna underbara uppfinning :D



PS
Jag saknar alla mina fina vänner! <3
DS








/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0