Sarla


Hej och hå vad jag älskar Monki!
Sjuuuuuuuuukt vad mycket snyggt dom har! Alltså man skulle ju vara 20 kg lättare, längden har jag ju, men för att göra kläderna rättvisa anser jag att man skall ha en lång och slank kropp, elakt sagt av mig? Nej, inte alls, bara för att det är min åsikt betyder det ju inte att andra människor utanför det kategorin inte får bära Monki, just go ahead!

Sitter och dregglar över allt dom har på sin hemsida, skall be mamma hämta en haklapp! Önskar man kunde handla av Monki på nätet.... fast då är risken ganska såstor att jag skulle vara mycket fattigare än jag redan är... Typiskt!!!

Spetstoppen jag nämnde igår, som jag inte köpte, kom just från Monki.
Here it is:

Ångrar så att jag inte köpte den, men, min syster skall in till götetborg i morgon, bad henne kolla efter den, får se om hon är på humör och om hon ens hittar den i L, hmm...
Tänkte att jag skulle ta en sista tripp till göteborg innan mitt fritidskort går ut, så en snabbis på eftermiddagen på tisdag eller onsdag skall jag försöka hinna med!

En annan sak jag föälskat mig i är namnet på mitt ny nitskärp som ju även det är från Monki! Det heter Sarla, fint va?! En lite roligare varriant på det vanliga namnet Sara, men 100 gånger finare :) Jag måste börja skaffa barn snart, så jag kan använda alla fina namn jag hittar! :D (SKOJADE!)


Alltså det är bara att frossa loss, läskas till tusen av allt fint som finns nu och som är kommande nyheter. Enjoy!

http://monkiworld.com/se/
  





/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0