med Mando Diao i öronen


Nyduschad, riktigt god "grovrengöring", haha. Mammsen och jag har varit och tränat idag igen skall ni veta! Mm-m, sanning, och en solning på det med Mando Diao i öronen, underbart! Jag får inte bli soltokig nu, så jag börjar se bajsbrun och smutsig ut! Efter som jag blir väldigt brun väldigt snabbt så måste jag ta det lite lugnt på den fronten. Det värsta med att sola i solarium är lukten, luktar inte mysigt... Fick skrubba som en galning i duschen när jag kom hem för att få bort den unkna lukten! Men nu är jag ren och fin och mjuk som en barnrumpa, och nu vet ni det! :)

Funderade på att åka en sista tripp till göteborg idag innan mitt fritidskort går ut imorgon, men jasg tror inte jag orkar... Emilia hittade ju inte min kläd från Monki när hon var där i går, så det var det jag skulle kollat efter idag, men skiiit samma!!

Tänkte baka idag, känner för det, men jag vet inte vad jag vill baka, eller om jag ens orkar:P Var inne och kollade på en blogg som en tjej hade gjort som handlade om allt hon bakade, massa fina tårtor och massa andra godsaker! Hon hade lagt upp massa smarriga recept så jag tänkte kanske testa något av dom, får se så vi har allt hemma bara. Det är det som är så jobbigt, om man verkligen känner för att baka eller laga något, och så fattas typ 1 eller 2 saker, då är det kört! :/ Men, vi brukar ha ett fullt lager hemma eftersom båda jag och mamma gillar att baka, så att det alltid skall finnas när vi får ett baksug:)  


Glöm inte att kolla på DH och Christine ikväll på 5an!


Nu kilar jag för stunden, tjingeling!





/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0