Home again


Åh Linnea är så fin i sin nya hårfärg, göörsnyggt verkligen:)
Kolla själva:


PUSS


Köpte med mig ett armband när jag ändå var på stan, ett stycke present till sissteltisstel OCH så bokade jag klippning och färgning hos Tessan!!!  Om två veckor skall jag dit, bara toppa en millimeter och så skall hon färga mitt hår rött!! :S :D Ah, är jag galen?? Jag är dönervös iallfall, MEN, det var liksom nu eller aldrig och jag skall fan prova på att vara ett redhead! haha, jag längtar, men jag är nervöööööös!

Smsade några när jag var påväg hem för att tala om att jag bokat tid nu, så här var svaren:

Linnea:    Ohh:D spännande!
Lina:       Omg:O!!! Jag har oxå bokat frissan, men jag kvarstår som brunett:P
Pappa:    Galning! Ringer om mat på hemvägen. Puss, P.
Mamma:  Jaha, när då?

Kul mamma, roligt svar du! Kunde ju låtit liiite glad eller något, hmm jaja.

Nu skall jag snart stoppa i mig lite sushi, men så här ser armbandet ut iallfall:


mmmm:) lagom plastigt och lagom billigt ;P





/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0