Dääääns!



Oh mama, jag dog....
Allltså vi kan nog lugnt konstatera att jag har sämre kondition än alla dansbarnen, alltså jag kan inte prata, och tänkt då på att jag är läraren och skall räkna och grejjer, SAMTIDIGT som jag dansar som ett as med min sugiga kondis, så att mina elever hänger med ordentligt.... MEN, jag är otroligt välsignad med att ha sådana grymt duktiga dansare i min 15-18grupp, så jag behöver knappt vara med, jag bara visar, sen dansar dom:) Underbart! ;P
Jag tänkte filmat mina grupper denna veckan, men glömde av det, skall försöka komma ihåg det nästa vecka, så kanske jag kan visa ett litet smakprov på vad som komma skall på vår superheta dansuppvisning som är i början av december. Den missar ni väl inte??!! Lägger upp massa mer info om den sen när vi besträmmt när och var den är:)


Nu skall jag dricka teeeee, mamma har köpt honung till mig idag nämligen:D

Det är "MatNicklas" på 1an nu. Jag hatar Nicklas, han gestikulerar så stört mycket och gör så himmla mycket handrörelser hela tiden så jag blir tooookig!!! MEN, jag älskar matlagningsprogram, så jag sitter i en svår sitts! Måste helt enkelt tygla mig och kolla ändå!


Tjingeling alla góa!





/by Julia 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0