Återhämtning


Nu har det lagt sig, inga tårar kvar, men självklart är jag fortfarande ledsen, fast det har lugnat sig nu.

Jag orkade inte skriva något igår, igår var en jobbig dag, jag var som en zombie hela dagen och bara grät till och från hela tiden, fast när jag åkte till Sportlife för att jobba och träffa danslärarna så blev det bättre, bra att komma hemifrån och inte sitta inne och älta allt fram och tillbaka hela tiden.
Dom brudarna, Jenny, Amanda och Ida, goa tjejer alltså, så roliga och igår blev det mycket flum och skratt och inte mycket dans gjort:P Det behövdes kan jag säja!



Idag har jag och mamma varit och tränat! Duktiga oss, vi måste båda komma igång och idag hade vi en mjukstart.
Först så provade vi på alla uppvärmningsmaskinerna för att se vilken som passar mamma bäst, eftersom hon har problem med både fötter och knän, vi kom fram till att den göttaste är sittcykeln, en latmaskvariant till vanlig cykel, fast man sitter, göttigt! Sedan så pumpade vi lite muskler, mycket starka är vi nu!
Sist på vår rutt så gjorde vi lite olika övningar och strechade på vibratormaskinerna, kul, men läskigt, blev åksjuk efter ett tag:P haha
Och sedan så fick vi varsin välförtjänad solning! Gött!!


Ikväll skall jag nog kolla Idol med Polly, I miss her!


Nu skall jag snart kolla på Tyra show, tjingeling!





/by Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0