23.25


Dagen har gått, nu är det snart natt, skönt, för även om jag gjort exakt ingenting idag så är jag ändå fasligt trött!!

Idag har jag grejat med datan i flera timmar!!! Har haft telefonkonversation med Simon (min kära bror som bor i sthlm och nördar sig!!!) och han har hjälpt mig med olika nedladdningar som krävdes för att det skall bli prima på min lilla daaator!

Haha, när Simon tröttnade på att hålla i telefonluren så "ringde" han mig på msn?!! Stört, vi hade alltså en vanlig telefonkonversation via msn, man kan ha videosamtal också, men det hade inte vi, har inget behov av att se varandra :P hahahaha Jag kanske är jätteseg och jätteefter, men det strntar jag i, jag älskar att upptäcka nya spännande saker på min dator, så detta var dagens höjdpunkt:) Senare så "ringde" jag Emilia på msn också, för att visa vad jag lärt mig! haha hon fattade noll först, hon fortsatte skriva i vårt konversationsfönster som vanligt och fattade inte var inte röst ifrån, och hon hade ingen aning om att jag hörde henne heller till en början! Mycket kul!!

Nu är det sängen som gäller!

Sov så sött!!!




/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0