Tjoflöjt!



Nu är det kväll, skall gå och lägga mig snart, har så fasligt ont i huvudet och förkylningen är ju inte bättre nu :S Kan kort och gott säga att jag inte borde ha dansat idag, blev helt stört hostig och hes på lektionerna! Men så har jag ju bara legat i soffan i en hel vecka och varken dansat eller tränat, så kondisen var ju lite kass också, och då bli man ju ännu flåsigare, inte bra när man har ont i halsen... Hmm, får vila mig i två dagar nu innan det är raggadags, då blir det ju knappast lungt, fart och fläkt och högt tempo, I love it!! :) Har valt nya låter till båda raggagrupperna nu, blir en kort bit men Shontelle - roll it till 11-14gruppen, och Hotel Room Service till 15-18åringarna, lägger den i mitten, så Gimmiegimmiegimmie får avsluta, det blir fett! ;D


Btw så ringde Tessan förut och sa att hon fått ett återbud imorgon, så jag kunde få komma senare, så halv 11 skall jag vara där istället, skööönt, är inte van vid att gå upp innan 9. ;P hahaha
jag kommer ta gööör många bilder så klart, hoppas det blir bra!!!


Nu väntar det en hembakad snickerskaka, gott :) (jag skall nog börja träna snart igen när jag är frisk, hahahaha)



Last night as brownhaired! ;D






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0