Söndag


Pizzadag!
:P
Mamma skall ju åka med Emilia på hundkurs idag och då är ju pappa matansvarig och då blir det köpe mat :) haha nyttigt!


Igårkväll var intressant, eller inte särkilt egentligen, jag satt väl här i soffan och hostade så jag trodde jag skulle dö, det var ju kuuuuul! :S Det som var roligt var att jag och pappa åkte in till göteborg kl 1 på natten. Haha Emilia var där och ville att vi skulle hämta henne, eller hon frågade väl pappa om han ville det eller om hon skulle åka tåg hem, och eftersom jag och Emilia är pappas små flickor, så hämtar han alltid mer en gärna, när som helst. Flott! Och jag ville inte sitta ensam hemma med idiot-Ramsy, så vi åkte med! En liten utflyckt så där på nattkvisten piggar alltid upp!


Idag drar jag igång med dansen igen, eller jag började igår, med mer musikklippning då iofs men det är viktigt det med! Men idag börjar jag med ny koreografi, dansen drar ju igång imorgon igen. Jag är ju fortfarande inte helt frisk, min hals skulle behöva vila upp sig lite till så jag kan bli helt och hållet bra någon gång, men jag får ha danslektioner imorgon ändå, får ta det lungt dock!


Nu skall jag dricka lite mera te, mumma! :)
Hej dååååå!







/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0