Shopping/Spaning/Stickning


Hejhej!

AHhh jag är sur, skrev precis ett inlägg men så krånglade ju mitt internet som vanligt så det försvann, underbart!!! :/


Berättade iallfall att jag tog med mig min kära mamma och gick en svänga på stadens gator och torg i regnrusket! Uppfriskande minst sagt!
Jag hade ett par ärenden att uträtta, (eller jag skulle köpa några saker och så, men låter bärtte att säga att man har ärenden, låter bättre:P)
  • Kolla på danskläder till oss danslärare.
  • Köpa svart ansiktsfärg till mina och amandas dansbarn.
  • Hämta ut ett till paket Från H&M.
  • Köpa nytt garn. Nästa projekt, efter jag är klar med dom rackarns sockorna, blir en halsduk till pappa.
  • Visa mamma den snygga klockan jag önskar mig i julklapp. haha.
Sista punkten var kanske lite töntig, men det är ju faktist snart jul och dom undrar ju vad man önskar sig, lika bra att vara tydlig med vad man vill ha!
Klockan jag vill ha är en digital klocka från Adidas i modellen Candy, dom säljer dom på Klockmäster här i alingsås, men jag hittade en hemsida där dom var en gnutta billigare!
Problemet är ju att dom finns i över 40 olika färger, och jag kan ju bara inte bestämma mig, men dessa tre är ju nästan snyggast:



Kanske inte den gröna dock, även om den är fetingsnygg, men jag har ju redan en gullig limegrön digitalklocka från Colorez.se, hmm.
Alltså beslutsångesten slår till pånytt, huuuur skall man kunna välja. Eller jag kanske inte får någon över huvud taget, men då kan jag nog faktist köpa en själv, var inte så dyr!


En bild eller två från dagens klädskörd kanske? Absoluuuut, här haru!


Jättegosig oversize klänning/topp och paljettleggins, snyggt tycker jag!



Fint som snus!



Den efterlängtade myskoftan, levde kanske inte heeeelt och hållet upp till mina förväntningar, men det blir ändå ett starkt VG+ ! :)



Dagens garn!

Vad tror ni, en okej färg till en pappa-halsduk?
Det är lite mer lila  i verkligheten, och min far gillar lila och cerisa toner, klär bra i det, utan att vara det minsta homo, som det säkert hade kunnat bli en del fniss om annars.
Han tyckte iallfall att färgen var finafisken, och jag tror minsann att jag skall tjuvstarta på halsduken innan jag gör klart mid andra socka (såå långtråkigt och pilligt att sticka sockor, har inte det tålamodet tyvärr!:/ )


Sådär, detta kan vi väll kalla dagens, blir inte roligare en så!


Ikväll har jag fullbokat schema, första skall jag hem till Linnea K för fika och lite kortspel tid 7 kanske, vår favvis! Efter det skall jag snabbt som attan hem till Polly, det är ju Greys- och So you think you can dance-kväll! Mysmys:)


jaja, nu skall jag mysa ner mig vid tvn ett tag, säkert något kul, det är det alltid! ;P
Pusspussssss






/by Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0