Dansläraraudition



Hallå i lådan!!


Känns som om det varit en jättelång dag idag, men den var väl egentligen inte längre än någon annan dag...
Gick la upp 10 typ, slöade lite och sedan åkte jag och mamma till mormis och morfis, längesedan jag hälsade på dom så jag tyckte det var dags nu! :)  Sedan åkte jag hem och bytte om till dansen, var otaggad idag, så jäklans trött har jag varit på sista tiden , mycket jobbigt! I alla fall, jag och Jenny hängde kvar tills Amandas lektion var klar för vi skulle dansa lite idag efteråt, Ida kom ju självklart också.
Känns som om jag verkligen inte bidrar med något, jag har 0 inspiration och har haft 0 inspiration hela hösten, därför har ju mina danser kanske inte blivit dom bästa direkt... :/ Men, till våren skall vi ta ett par klasser i göteborg, måste fylla med lite nytt själv känner jag, annars blir det inte bra när man bara gör egna danser hela tiden, man måste fylla på själv också, och få ny inspiration, så det blir en dancehallklass i alla fall, sen är jag och Jenny sugna på någon ny stil också, vi får klura på det!
Vi kollade även efter ett par snygga dansbrallor på Junkyard, hittade ett par rätt fräna och dom finns även på Team Sportia, så jag och Ida skall ses där imorgon och prova om dom har bra storlekar, i sådana fall kanske vi slår till med en gång, vem vet! Vi hoppas ju på att vi skall få dom av Sportlife, eller bli sponsrade i alla fall, så vi får se, jag vill iofs ändå ha ett par nya brallor, så jag kanske slår till på plats, eller i alla fall hänger undan till måndag .:)

Vi satt även och pratade om vårens danskurser, Amanda skall ju sorgligt nog sluta, jag vill typ dö, hur skall vi klara oss? haha! Nä men det är stört tråkit, men vi satt ändå och pratade om vilka grupper vi andra kanske tänka oss att ta, jag kanske skall ta över 1 eller 2 av hennes grupper, vi får se. MEN, grejen är den att vi faktist kommer att hålla en audition för nya danslärare, så jävla kul!!! Söndagen den 13 december kommer vi ha en audition på Dance Centret, intresseanmälan skickas till [email protected] senast den 11 december, så mailar vi ut info till dom sökande om tider och så, det är rätt snart faktist, så börja knåpa på något bra, för man kommer att få visa upp en uppvärmning och en kort koreografi, och även testa på ett par stilar vi lär ut. Jag längtar, kommer bli så himmla kul! :D


Nej, nu skall jag gå och lägga mig, pappa skall tydligen väcka mig vid 9 imorgon, för jag måste vara vaken om snickaren har några frågor om köket eller nått typ...:S SNARK!!!
Menmen, ha en myyyysig torsdagsnatt. :P
Godnatt!








/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0