Solsemester tack!



AAH kikade precis in Fokis blogg, hon och hennes boyfriend ät ju i Thailand nu och jag är sååååå himmla avis! Jag vill inte till thailand just, men jag måste få åka tillbaka till Kreta med mina bästa vänner annars blir jag galen!! Vi SKA tillbaka säger jag bara, i juli, så ni kan ju förbereda er brudar!! ;D haha



Igår hade jag förövrigt en sjuuukt rolig kväll hemma hos Amanda! Vi hade spelkväll, jag och Amanda förlorade, men det var för att vi hade drukit en del vin, Ida och Jenny var näst intill helnyktra, så det var lite fusk tycker jag!
Fy jag skämms lite nu i efterhand, hatar att inte ha full kontroll över mig själv, det är det värsta jag vet!! Gick överstyr när jag lobbade ut på billjardklot ner på golvet och bröt ihop i ett asgarv på golvet, liiite pinigt, jag som trodde jag var asbra på billjard, men tydligen inte... :( haha asrolig kväll iallfall, tack! :)



Men julklappar, när skall jag köpa dom?????! Jag har ju inte alla kvar som tur är, men det är bara 11 dagar kvar till julafton!! :S Herre min skapare, jag hoppas verkligen att Lina och Johanna vill åka med mig till Göteborg på lördag som vi pratade om i fredags, cuz I neeeeeed it!!! Har 1000 småsaker kvar att köpa, + julklappen vi skall lotta på Johannas julmiddag! Något fint som kan passa alla för 100 kr, några tips?? :)



Kollar på Project Runway just nu, ett program i min smak, design är något som ligger mig varmt om hjärtat, men som jag dock ägnar aldeles för lite tid åt tyvärr! :/



MYS <3


Så jävla härligt! <3



Dansa på bardisken, klockrent!



Minnen! :D
I LOVE YOU!





/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0