Sjuuuuuuuukt!



Hejhopp!
Längesedan nuuu, läget??!!


Jag borde väl kanske göra en liten resumé av de senaste dagarna, meeeen jag orkar inte. Haha!
Det får bli ett mysterium, dumdumduum!!



Angående rubriken så handlar den om en film som jag och mamma sög förut, den var sjuuuuuuuuuk!
Lake Eden hette den, störd film, helt jävla störd, men jäääkligt bra, ville verkligen inte slita mig en sekund!
Den handlade om ett ungt par som åkte ut på vichan i england för en mysig semester på landet, men deras lugn och ro blir inte långvarig, borde kanske nämna att det är en störd thriller, men det fattar ni nog, för ett lokalt ungdomsgäng förpestar deras tillvaro. Inte vara lite jobbiga och skrikiga och störande ungdomar, utan tjuvar mördare och djur misshandlare. Ledaren, Brett, har en inte allt för rar och lite lätt alkoholiserad pappa och har nog inte haft en så bra uppväxt. Brett är en helt stööört psykad kille, han har inga empatikännslor och noll mänskligt förnuft, han misshandla, mördar, och äldar upp offer. Skall inte avsjöla för mycket, frö den är verkligen värd att se, en lite annorlunda skräckfilm, inga ailiens eller spöken här inte, utan ett ungdomsgäng!
Ojojoj, jag har fortfarande inte hämtat mig helt, fyfan vad bra den var, men jag mådde jääävligt illa vissa stunder.
Men se den säger jag bara!



Nåväl, imorgon skall jag in till göteborg med Lina P och Johanna E, funfunfun!
Och eventuellt en fika i alinge med bono när vi kommit hem! :)



Nää, åter till tvn! :)
Puss






/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0