Ondskans spår



Sisådärja, nu är jag hemkommer och nyäten, finafisken! Var ju och fikade med Linnea och Lina, lite skvaller och en god kaka, mumma!
När Linnea sedan var tvungen att kuta till jobbet gick jag och Lina en extrasväng och kikade i lite fler äffärer, jag som verkligen behöver köpa klart mina julklappar för det är ju faktist bara 10 dagar kvar till julafton, jag köpte bara 3 saker till mig själv... suck! MEN, en assnygg ring, så det var lite okej. :P
Here you go :


70 kr på Glitter, I like it alot!


Utöver det så köpte jag en nu hårklämma, och en ny conceler från body shop, den sjöng på sin sista vers!


Nu sitter jag och kollar på en film med min sister, ondskans spår, lite krånglig, om en seriemördare som åker fast med hans mord fortsätter, det är en demon som bosätter sig i människor och mördar genom dom, liiiite töntig men ändå spännande! 
Kl 7 skall jag vara på sportlife och bestämma vårschemat, jag har haft lite ångest över vilka gruppar jag skall ta, men nu har jag bestämmt mig!!

Nä, nu återgår jag till filmen, vi hörs och syns, puss!






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0