Mysigt!


Julstämningen börjar äntligen komma till sin rätt, för om jag skall vara ärlig har den liksom varit helt ickeexistrande fram tills nu, eller i början av december så hade jag lite mysig julstmäning i kroppen, men den avtog sakta men säkert... Men nu är den tillbaka, tack vare dagens julstress i guess! :) Fick sticka som en dåra för att få pappas julklapp klar, jag och simon skulle gå hämta in granen och fixa till den, ( jag fick göra ALLT!) mozartkulorna är klara, knävken står i köket och knäckar sig, mamma har precis klätt granen... Mýcket juligare kan det inte blir här hos familjen Olsson dan före dopparedan, I like it!


Nu skall jag spela lite Tressure Island på fejjan, its funny;P haha

Puss godnatt på er allihop, ha en fortsatt trevlig kväll och en jäääättebra julafton med maaaassa julgodis och mys om jag inte kikar in imorgon. <3
God Jul!




/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0