Julia erkänner!


Ny liten rolig sak jag hittade på nu i nattyran, är helt enkelt som det låter, jag, Julia, erkänner!
Jag erkänner något om mig själv eller mina tankar och filosoferingar, vi får se, det är en ny skapelse som får formas allt eftersom. Vi kanske kör en eller att par gånger i veckan, beroende hur mycket jag har att erkänna!
Håll till godo!


Julia erkänner!

hahahah jag har inget spec att erkänna idag, det får bli en liten allmänn om vår feta dansuppvisning som var nu ikväll! (bilder och dyligt kommer imorgon!)
Jag erkänner att jag är såååååå stolt över alla dansare vi har på sportlife, verkligen på riktigt!! Jag erkänner att det är jääääävligt mycket slit inför uppvisningen som vi danslärare helt och hållet håller i, lite krävande ibland, men oftast alltid värt det!! <3


Haha okej den blev dålig, får och klura och grunna på detta ett tag, men jag lovar att det kommer bli bättre! hah


Ett enda ord om uppvisningen ikväll;
fetingrövgrymbra! <3 (den jobbade jag på!)


Nej, nu skall jag spela lite harpan, sedan blir dett sussning! pusspuss






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0